برگزاری کلاس قصه گویی ویژه کودکان در ایام فاطمیه 

برگزاری کلاس قصه گویی ویژه کودکان در ایام فاطمیه 

تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۹
خدیجه دیناری گفت: یکی از برنامه های کانون یاسین در ایام فاطمیه، کلاس قصه گویی ویژه کودکان است که در این کلاس سعی داریم با خواندن داستان هایی از زندگی حضرت زهرا (س)، بچه ها را با شخصیت و زندگی این بانوی بزرگوار آشنا کنیم.

«خدیجه دیناری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: یکی از برنامه های کانون یاسین در ایام فاطمیه، کلاس قصه گویی ویژه کودکان است که در این کلاس سعی داریم با خواندن داستان هایی از زندگی حضرت زهرا (س)، بچه ها را با شخصیت و زندگی این بانوی بزرگوار آشنا کنیم.




مدیر کانون فرهنگی هنری یاسین روستای چاه عید قلعه گنج بیان کرد: به همین منظور پس از پایان هر داستان چند سوال از کودکان پرسیده می شود تا میزان دقت و توجه آنها به داستان هایی که خوانده می شود را بسنجیم.




 وی با بیان این مطلب که این کلاس با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار می شود، ادامه داد: همچنین نقاشی هایی مرتبط با داستان هایی از زندگی حضرت زهرا (س) قرار داده می شود تا آنها رنگ آمیزی کنند.




دیناری اظهار کرد: اگر می خواهیم فرزندان ما با سبک زندگی و سیره اهل بیت (ع) آشنا و مانوس شده و در سنین بلوغ اهل بیت (ع) را الگوی زندگی خود قرار دهند پس بهتر است از سنین کودکی آنها را با زندگی این بزرگواران آشنا کنیم.




مدیر کانون فرهنگی هنری یاسین روستای چاه عید قلعه گنج تاکید کرد: امیدوارم بتوانیم با اجرای این برنامه، معرفتی هر چند کوچک از خاندان اهل بیت (ع) را در دل های کودکان به جا بگذاریم.




وی یاد آور شد: قبل از شروع ایام فاطمیه، با کمک اعضای کانون، محله و مسجد با نصب پرچم و پارچه نوشته متناسب با این ایام سیاه پوش شد.




دیناری افزود: قرائت روزانه حدیث کساء از دیگر برنامه های بزرگداشت ایام فاطمیه است که با همت بانوان مسجدی انجام می شود.




مدیر کانون فرهنگی هنری یاسین روستای چاه عید قلعه گنج با اشاره به برنامه های بزرگداشت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، ابراز کرد: با توجه به تقارن اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، بنر و عکس هایی از این سردار شهید نیز بر دیوارهای مسجد نصب شد.



وی اضافه کرد: برگزاری پویش دلنوشته ویژه نوجوانان و جوانان خطاب به سردار سلیمانی یکی از برنامه های این ایام بود که با هدف آشنایی بیشتر این قشر از جامعه با شخصیت و مکتب حاج قاسم برگزار شد.



دیناری در خاتمه عنوان کرد: علاوه بر این نیز مراسم یادبود سردار دلها همراه با قرائت دعای توسل با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شد.

پایان پیام/ 586